NAZ ÖLÇAL - YOKSUN SÖZLERİ & KLİBİ


NAZ ÖLÇAL - YOKSUN KLİBİ

NAZ ÖLÇAL - YOKSUN SÖZLERİ
Yoksun olmadın da, hep aklımdaydın da
Olmadın olmadın yanımda
Gelebilseydim ben inan gitmezdim
Kalır kalır uyurdum yanında
Duyabilseydin sen inan susmazdım
Anlatır anlatır ağlardım omzunda

Napıyorsun şu an mesela? Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba canım yandıkça
Nerdesin şu an mesela? Gülüyor musun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana

Yoksun olmadın da, hep aklımdaydın da
Olmadın olmadın yanımda
Gelebilseydim ben inan gitmezdim
Kalır kalır uyurdum yanında
Gelebilseydin sen inan göndermezdim
Dayanamaz ağlardın omzumda

Napıyorsun şu an mesela? Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba canım yandıkça
Nerdesin şu an mesela? Gülüyormusun kahkahalarla?
Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana

NAZ ÖLÇAL BİYOGRAFİ
Şebnem Ferah’a olan hayranlığı ile tanınan Naz Ölçal kısa sürede 10 esere imza atmış ve Youtube video sitesine eklediği Yoksun parçası ile 34 Milyon’un üzerinde izlenme rekoruna ulaşmıştır. Gaziantep Kolej Vakfı Lise öğrencisi Naz Ölçal yaşantısını Gaziantep’te sürdürmektedir. İleride hedeflerinin arasında oyunculuk yapmak olduğu belirten Naz Ölçal aslen Erzurum’ludur. El sanatları, bakır işletmeciliği ve sedef kakmacılığı hobileri arasında yer almaktadır.

0 yorum: