SILA - ZİYAN SÖZLERİ



SILA - ZİYAN SÖZLERİ
Göster hadisene sual ettim
Maharetini aşk hayal ettim
Gönül senin de eyledin hep viran

Lütfet hadisene sabrettim
Anlat ucundan merak ettim
Gençliğimi ziyan ettin ziyan

Meyilliyiz olmazlara isabetsiz çıkmazlara
O yüzdendir halim toz duman

Bu nasıl gayret kastın mı var canıma
Aşk değil zahmet sarıldım düşmanıma
Daha da dönme bana acımı dövme daha

Bu nasıl gayret kastın mı var canıma
Gel de hazmet sarıldım düşmanıma
Daha da dönme bana acımı dövme daha
SILA BİYOGRAFİSİ
Sıla Gençoğlu 17 Haziran 1980 tarihinde Denizli’de dünyaya geldi. Öğrenimine İzmir’de devam ederken şan eğitimi almaya başladı. Lise bittikten sonra ailesiyle birlikte İstanbul’a yerleşti. Edebiyat fakültesinden mezun olduktan sonra yüksek öğrenimini Caz Vokal bölümünde tamamladı. Sıla müziğe lise yıllarında ilgi duymaya başladı. Kariyeri ilk olarak Kenan Doğulu ile birlikte başladı. Sıla uzun zaman ünlü sanatçının vokalistliğini üstlendi.
2007 yılında ilk albümü ”Sıla” piyasaya çıktı. Toplam 15 şarkıdan oluşan albümde Sezen Aksu, Yalın, Kenan Doğulu gibi ünlü isimlerde yer aldı. Albümün ilk şarkısı ”…Dan Sonra” oldu ve bu şarkı Sılaya birçok ödül kazandırdı. Hızla herkes tarafından tanınmaya başlayan Sıla, 2010 yılında ”Konuşmadığımız Şeyler Var” adlı albümünü çıkardı. Bu albüm Sıla için rekorun kapısını açtı, ve Türkiye’de en çok satılan albüm oldu.