YILDIZTOZU RÜYA ŞEHRİ SÖZLERİ



Yıldıztozu Rüya Şehri Klibi




Yıldıztozu Rüya Şehri Sözleri


Hoş geldin rüya şehrine
Filmin en güzel yerine, evime
Gelin elin mendiline
Dokunsam tenine, hassas bölgene
Gerçek değilsin yine
Bolca yalan bolca hile
Sana yok tek bir kelimem bile
Güneşli günlere güle güle
Bilmem özgürlük nerede
Belki yakın şu derede yıkansam
Kirlendim yokluğunda
Utandım hep kendimden
Bakamadım o aynaya
Beni yıka beni yıka
Pamuk helva bulutlar seni hep uyuttular
Şekerli rüyalarla
Beni burada unuttular
Kalbi tutuklular
İçimde saklı dünyalar
Eski ve yeniden tutsam elimden
Neden düştün gözümden
Her şey karamelden
Ne gelir elden
Eriyor hayaller aşk yüzünden
Hoş geldin rüya şehrine
Sözün bittiği yere, müziğe
Sahte bir hüzünle gül yüzüme
Kimse sevmedi seni böyle
Haksız mıyım söyle
Beni düşürme bu gece yere
Rüya, aşk var rüya şehrinde
Sana yok tek bir kelimem bile
Güneşli günlere güle güle
Kimse sevmedi seni böyle
Haksız mıyım söyle
Beni düşürme
Hoş geldin rüya şehrine
Filmin en güzel yerine, evime








0 yorum: