SILA - CAN DOSTUM SÖZLERİ & DİNLE


SILA CAN DOSTUM DİNLE

SILA - CAN DOSTUM SÖZLERİ
Ah can dostum biliyor musun?
Hiçbir şey bilmiyormuşum meğer
Mürekkeple ben bir olursam
Giderilir sandım keder
İlk değil bu son değil
Yanmıştım olmasaydın eğer

Daha köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim
Duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim

Köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim
Duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Ah denedim

Boşluğa bağırıyorum
Olanca kuvvetimle boşluğa
Kimsesiz mağaralar gibi
Duruyorum ormanın ortasında
İlk değil bu son değil
Yanmıştım olmasaydın eğer

Daha köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim
Duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim

Köz içim ben bilemedim
Söz geçiremedim
Duy unut hiç söylemedim
Unutamıyorum ah denedim
Ah denedim

SILA BİYOGRAFİSİ
Sıla Gençoğlu 17 Haziran 1980 tarihinde Denizli’de dünyaya geldi. Öğrenimine İzmir’de devam ederken şan eğitimi almaya başladı. Lise bittikten sonra ailesiyle birlikte İstanbul’a yerleşti. Edebiyat fakültesinden mezun olduktan sonra yüksek öğrenimini Caz Vokal bölümünde tamamladı. Sıla müziğe lise yıllarında ilgi duymaya başladı. Kariyeri ilk olarak Kenan Doğulu ile birlikte başladı. Sıla uzun zaman ünlü sanatçının vokalistliğini üstlendi.
2007 yılında ilk albümü ”Sıla” piyasaya çıktı. Toplam 15 şarkıdan oluşan albümde Sezen Aksu, Yalın, Kenan Doğulu gibi ünlü isimlerde yer aldı. Albümün ilk şarkısı ”…Dan Sonra” oldu ve bu şarkı Sılaya birçok ödül kazandırdı. Hızla herkes tarafından tanınmaya başlayan Sıla, 2010 yılında ”Konuşmadığımız Şeyler Var” adlı albümünü çıkardı. Bu albüm Sıla için rekorun kapısını açtı, ve Türkiye’de en çok satılan albüm oldu.