MURAT BOZ - ÜZÜM SÖZLERİ & DİNLE


MURAT BOZ - ÜZÜM DİNLE
MURAT BOZ - ÜZÜM SÖZLERİ
Altın gümüş yakutta
Hiç gözüm yok sen benim olda
Ne sarayda ne para pulda
Koyup gitme beni bu yağmurda

Üzüm üzüme baka baka kararır
Gonca gülüm sensiz sararır
Bizi bilen bilir böyle tanır
Off

Her fırtınadan sonra elbet güneşim açar
Ve her damla gözyaşımdan bir gökkuşağı doğar
Vurgunum sol yanımdan huyumdan suyumdan
Ben aşka inanırım en koyusundan

Üzüm üzüme baka baka kararır
Gonca gülüm sensiz sararır
Bizi bilen bilir böyle tanır
Off

Aşk dedikleri akrep zehiri
Öpsem dudağından şerbet gibi
Seni seviyorum anla iki gözüm ağlatma
Nolur çöpe atma çiçeklerimi

Üzüm üzüme baka baka kararır
Gonca gülüm sensiz sararır
Bizi bilen bilir böyle tanır
Off

Her fırtınadan sonra elbet güneşim açar
Ve her damla gözyaşımdan bir gökkuşağı doğar
Vurgunum sol yanımdan huyumdan suyumdan
Ben aşka inanırım en koyusundan

Üzüm üzüme baka baka kararır
Gonca gülüm sensiz sararır
Bizi bilen bilir böyle tanır
Off

MURAT BOZ BİYOGRAFİ
Murat Boz’un çocukluğu doğduğu il olan Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde geçti. İstanbul’da güzel sanatlar lisesini kazanınca ailesiyle beraber İstanbul’a yerleşti. 1998 senesinde henüz 18 yaşındayken Milliyet gazetesinin düzenlemiş olduğu liseler arası müzik yarışmasına katıldı. Yarışmayı Türkiye birincisi olarak tamamladı ve adını kısa zamanda duyurmuş oldu.
2006 yılında ”Aşkı Bulamam Ben” adlı şarkısıyla müzik piyasasına atıldı. 2011 yılında bedelli askerlikten yararlandı ve aynı sene ”O Ses Türkiye” programının jüri üyeliği yaptı. 2014 yılındaysa gene ”Acun Medya” yapımı olan ”Yetenek sizsiniz Türkiye” isimli yarışma programının jüri koltuğunda yer aldı. Bir süredir Aslı Enver ile birliktelik yaşayan Murat Boz, bugüne kadar toplamda üç albüm çıkardı.

0 yorum: