EMRE ÖNBAYRAKTAR BAZEN SÖZLERİ



EMRE ÖNBAYRAKTAR BAZEN KLİBİ




EMRE ÖNBAYRAKTAR BAZEN SÖZLERİ

oluyorum senle oluyorum yavaş yavaş büyüyorum senle
büyüyorum yavaş yavaş biliyorum senle olmuyor savaş savaş ölüyorum senle, ölüyorum oluyorum senle, oluyorum yavaş yavaş büyüyorum senle büyüyorum yavaş yavaş biliyorum senle olmuyor savaş savaş ölüyorum senle ölüyorum üzülüyorum bazen, bazenler genellikle oluyor genellikleler bazen oluyor









EMRE ÖNBAYRAKTAR KİMDİR?
11 Kasım 1969 yılında İstanbul'da dünyaya geldi. 1974 yılında İstanbul Belediye Konservatuarı Piyano bölümüne girerek 8 yıl eğitim aldı. 1994 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesinden mezun oldu. Uzun yıllardır yurt içi ve yurt dışı çeşitli proje ve prodüksüyonlarda aranjör ve besteci olarak çalışmalar yapmaktadır.
 
90 lı yıllardan bu yana çeşitli gurup  ve yorumcuların albümlerine aranjör, besteci, söz yazarı, prodüktör olarak imza atmış, yurt içi ve yurt dışında çeşitli festival ve yarışmalarda ödüller ve mansiyonlar almıştır. Jingle, dizi müziği, kısa-uzun metrajlı film müziği, birçok çocuk müzikali ve çeşitli tiyatro müzikleri bestelemiştir.
 
Emre Önbayraktar, 2002 yılında, Şenol Filiz, Birol Yayla, Ercan Irmak, Şenova Ülker, Alper 
Berksu, Erkan Oğur, Volkan Öktem, Eylem Pelit, Engin Gürkey, Artun Sürmeli, gibi müzisyenlerle aynı sahneyi paylaşmış ve İsmail Dede Efendi ile Itri yi birleştirmiş, Klasik Orkestrasyonla Yüzündür Cihanı Münevver eden adlı eserin düzenlemesini, Tanburi Büyük Osman Efendi' nin Segah Peşrev' ini modernize edip, yaptığı yaylı orkestrasyonu, Alparslan 
Ertungaalp şefliğinde Budapeşte Senfoni Orkestrası tarafından icra edilmiştir. İş Bankası sponsorluğunda İş Sanat Kültür Merkezi' nde verdikleri tek konser, MOST prodüksüyon aracılığı ile konser albümü olarak, HİJAZZ adı ile piyasaya çıkmıştır. Proje Arif Mardin’in de dikkatini çekmiş ve rahmetli usta prodüktör sayesinde İstanbul Jazz Festivali’nin kapıları açılmıştır. Bu prodüksüyon Türk müzikal gelişimi açısından çok önemli bir nirengi noktası olmuş ve ardından gelen farklı projelerin oluşmasına vesile olmuş, yeni girişimler için kapılar aralamıştır.
 
Emre Önbayraktar’ın bunun yanında FEYZ adında, piyano - kanun /ud/tanbur - ney den oluşan, klasik ve elektronik altyapı desteği ile sentezledikleri, neoklasik-etnik tarzda çalışmalar yapan bir gurubu vardır. 
 
Müzik yelpazesinde fark gözetmeksizin birbirinden bağımsız tarzlarda prodüksüyonlar hazırlayan Emre Önbayraktar, güncel olarak Mansur Ark ve Mısır’ın önemli sanatçılarından Amr Mustafa ile sürekli olarak çalışmakta, öte yandan müzikal kariyerini de ileri boyuta taşımak için akademik faaliyetlerine devam etmektedir.
 

Aldığı Ödüller
- 2006 – REQUEM (Aşk) (Deneysel) - 
Halıcı Beste yarışmasında 2.lik ödülü. 
- 2005 - Mama (Uyan) (Rock) - 
İnternet üzerinden yapılan Unisong Festivalinde yarı final. 
-  2003 - TEK (Deneysel) - 
Halıcı Beste yarışmasında 1.lik ödülü. 
-  2002 - Tik Tak (Pop) - 
Aranjör olarak katıldığı Varna Müzik Festivalinde 3.lük ödülü. Solist: Melis Sökmen / Besteci: Olcayto Ahmet Tuğsuz 
- 2001 - Onlar beni Duyamaz (In the shadow of the light) (Etnik - Rock) - 
İnternet üzerinden yapılan Unisong Festivalinde 4000 eser arasından ilk 40 
- 2000 - Requemre (Klasik) - 
İnternet üzerinden yapılan Unisong Festivalinde yarı final. 
-  1998 - Love Is At The Door (Pop) - 
Aranjör ve söz yazarı olarak katıldığı Malta Müzik Festivalinde 2.lik ödülü Solist: Ece Sandallı 
-  1989 - Telephone (Pop) - 
Besteci, sözyazarı ve solist olarak katıldığı Üniversiteler arası müzik yarışmasında final. 
- 1988 - Loving You (Melodik Rock) - 
Besteci ve sözyazarı olarak katıldığı Üniversiteler arası müzik yarışmasında 2.lik ödülü. Solist: Emre Özgen / Aranjör İskender Paydaş 
-  1979 - İstanbul Yeditepe Çocuk Şenliği AKM (Geleneksel çocuk şarkıları) - 
9 yaşında, İlkokul Korosu piyanisti olarak katıldığı festivalde, okul olarak 2.lik ödülü.

Bestelediği Tiyatro Müzikleri ve Çocuk Müzikalleri
Düşler (Günter Eich)
Deli Dumrul (Güngör Dilmen)
Uzaylı Zekiye
Güzel ve Çirkin
Sihirbaz Oz
Bremen Mızıkacıları
Denizkızı
Danseden Prensesler
Kuşlar (Sokrates)
Karagöz ve Hacivat
Hürrem Sultan – müzikal içerisindeki yangın sahnesi.
Keşanlı Ali Destanı (Yalçın Tura’ nın orijinal müziklerine revizyon)
Cumhuriyet Orotoryosu (Sesleniş Orotoryosu) – henüz sahnelenmedi. Bu eserin içinde yer Mustafa Kemal Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi de bestelenmiş olarak yer almaktadır.
 
Bazı Reklam Jingle ve Jenerik Müzikler
-Show TV 9 ve 10 uncu yıl program jenerikleri.
-Yimpaş  radyo ve TV reklam müzikleri.
-Akşam Gazetesi TV reklam müzikleri.
-MMC TV jenerik müziği.
-Show TV haber program jeneriği.
-Beyşehir Belediyesi Kent Belgeseli Müzikleri.
-Kanal D de yayınlanan 13 bölümlük ‘DAYI’ adlı dizinin müzikleri.
-TV 8, CCN Türk, Haber Türk kanalları için hazırlanan Özel Finans Kurumları tanıtım filminin müzikleri.
-Gemport Liman İşletmelerinin 2  tanıtım filminin müzikleri.
-Radyo Fenomen Jenerik müzikleri.
-Süper FM radyosu için program jenerik müziği.
-Mado Dondurmaları Reklam Film Müzikleri
-Jival Parfümleri Reklam Film Müzikleri

0 yorum: