Gülüm Çahan Film Sözleri

gülüm çahan film şarkı sözleri :


En son hangi filmi seyrettin?
Ben var mıydım içinde sevgilim?
Ben esas kızıydım hikayenin.
Sende prensi romantik komedimin.
Ayrılık kesindi filmin ilk yarısında.
İkinci yarı gelir diye.
Ama ben bekledim bu salonda
Cebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında aynı rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde.
Sen kimin rüyasında aynı rolde.
Ben kendi rüyamda aynı filmde.
Seen..
Seeen
Seeeenn
Son ki üç
En son hangi filmi seyrettin
Ben var mıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hiyakenin
Sen de prensi romantik komedimin
Ayrılık kesindi filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salonda
Cebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında hangi rolde
ben kendi rüyamda aynı filmde
sen kimin rüyasında hangi rolde
ben hangi rüyamda hangi filmde
sen kimin rüyasında hangi rolde
ben kendi rüyamda aynı filmde