Burak King Yanıyoruz Şarkı Sözleri ve Klibi


Burak King Yanıyoruz Klibi




Burak King Yanıyoruz Şarkı Sözleri

Bir nedeni mi var? Bir sebebi mi var?
Ara sıra dolu yağar, ara sıra kar
Bi’ garezi mi var bana arıyorum hep?
Cinayet, varsa delili de var!
Delili de var, delili de var!

Yanıyorum ah!
Her dolunaya bir de sabah
Ekle yarim kahrıma kah!
Kal gitme özrün kabahat

E yanıyoruz ah!
Her dolunaya bir de sabah
Ekle yarim kahrıma kah!
Kal gitme özrün kabahat

Sebebi ben miyim sorularının?
Oluru yoksa da boş yere yorulmayalım
Cevabı ben miyim sorduğun sorularının?
Oluru yoksa da boş yere yorulmayalım

Bir nedeni mi var? Bir sebebi mi var?
Ara sıra dolu yağar, ara sıra kar
Bi’ garezi mi var bana arıyorum hep?
Cinayet, varsa delili de var!
Delili de var, delili de var!

Yanıyorum ah!
Her dolunaya bir de sabah
Ekle yarim kahrıma kah!
Kal gitme özrün kabahat

E yanıyoruz ah!
Her dolunaya bir de sabah
Ekle yarim kahrıma kah!
Kal gitme özrün kabahat

Sebebi ben miyim sorularının?
Oluru yoksa da boş yere yorulmayalım
Cevabı ben miyim sorduğun sorularının?
Oluru yoksa da boş yere yorulmayalım

Bir nedeni mi var? Bir sebebi mi var?
Ara sıra dolu yağar, ara sıra kar
Bi’ garezi mi var bana arıyorum hep?
Cinayet, varsa delili de var!
Delili de var, delili de var!




BURAK CANATAN (KİNG) KİMDİR?
1992 senesinde dünyaya gelen Burak King Hollanda doğumludur. Burak Canatan İstanbul'da yaşamını sürdürmektedir. Gençliğini ve çocukluğunu Balıkesir'de geçirmiştir..
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi'nde beden eğitimi öğretmenliği okumuştur.
İstanbul'a taşındıktan sonra Eypio'yla ile tanışmıştır. İlk olarak Abdurrahim Akça "Günah Benim" adlı şarkı ile milyonlarca kişi tarafından beğeniyle dinlenen Burak Canatan en çok çıkış yakalayan isimlerin başında gelmektedir.
Şimdilerde ise Koştum Hekime şarkısıyla gündemde olan Burak King'in aslen nereli olduğu ise bilinmemektedir.
Yakışıklı şarkıcı Burak King 1,80 boyunda ve 80 kilodadır. Siyah saçlı ve ela gözlü ola Burak karizmatik duruşuyla ise dikkat çekmektedir.

0 yorum: