MANDALİNACI VEYSEL MUTLU - VAY DELİKANLI GÖNLÜM SÖZLERİ VE KLİBİ


MANDALİNACI VEYSEL MUTLU - VAY DELİKANLI GÖNLÜM KLİBİ



MANDALİNACI VEYSEL MUTLU VAY DELİKANLI GÖNLÜM ŞARKI SÖZLERİ

Bu zamanda Ferhat olmak zor gönül
Dağ bulursun ama şirin bulamazsın
Bu zamanda mecnun olmaz zor gönül
çöl bulursun ama leyla bulamazsın
Bu zaman aşık olmak zor gönül
Sen bu düşü yine hayra yor gönül
Aşk dediğin yürekte ki kor gönül
Ateş bulursun da kül bulamazsın
Vay delikanlı gönlüm Vay
Sen bu kurşunu yine mi yedin
Hani Aşk bize gurbetti
Yine mi sevdin
Yalan dünya Yalan dünya
Aşksızlara kalan dünya
Bu zamanda Kerem olmak zor gönül
Seni senden alan Aslı bulamazsın
Bu zamanda Tahir olmak zor gönül
Aşkı cellat olan Zühre bulamazsın
Bu zamanda aşık olmak zor gönül
Sen bu düşü yine hayra yor gönül
Aşk dediğin yürekte ki kor gönül
Ateş bulursun da kül bulamazsın
Vay delikanlı gönlüm Vay
Sen bu kurşunu yine mi yedin
Hani Aşk bize gurbetti
Yine mi sevdin
Yalan dünya Yalan dünya
Aşksızlara kalan dünya



MANDALİNACI VEYSEL MUTLU KİMDİR?
Mutlu 10 yıldır pazarcılık yaptığını belirterek, "Yaklaşık 5-6 senedir şarkı söylemeye başladım. Şarkı söylemeye başlayınca mandalinayı, portakalı şarkılara almaya başladım. "Mandinalar ne güzel tarzı" bir şeyler yazdım. Pazardaki müşterilerden yaklaşım çok iyi oldu. Ben de daha çok gayret etmeye başladım. Instagram'da attığım gibi birden artmaya başladı. 2 haftalık bir sürede oldu. 3-4 bin takipçim vardı, şimdi 133 bine çıktım. Beni seven insanlar çok" dedi.
      6 kardeşin en küçüğü olan Veysel Mutlu, en büyük hayalinin Murat Boz ile düet yapmak olduğunu söyledi. Mutlu, şöyle dedi: ''6 yıldır tezgâhın başında şarkı söylüyorum. İnsanların tepkileri beni çok mutlu ediyor. Artık şarkılarıma meyveleri katmaya başladım. Müşterilerin de oldukça dikkatini çekiyor. 2 haftalık sürede videolarım yükselişe çıktı. Bütün sevenlerim ve arkamda duranlar sağ olsun. Takipçi sayım 135 bini aştı. Videolarım 2 milyonun üzerinde izlendi. Müşteriler, pazarda benimle fotoğraf çekinmek istiyorlar. Aldığım tepkiler çok güzel. Pazarda 6 yıldır şarkı söylüyorum ama videolarımın böyle ilgi göreceği aklıma gelmedi. Yarışmacı olmasam bile konuk olarak o sahnede şarkı söylemek istiyorum. Murat Boz ile Gökhan Özoğuz ile Acun ağabey ve Hadise abla ile tanışmak görüşmek istiyorum. En büyük hayalim Murat Boz ağabeyim ile o sahneyi paylaşmak. Benim için en büyük mutluluk Murat Boz ile o sahnede şarkı söylemek olur.''

0 yorum: