Adı Üstünde Şarkı Sözleri (Serdar Ortaç ft. Belma Şahin)

ADI ÜSTÜNDE ŞARKISININ KLİBİ (BELMA ŞAHİN ft. SERDAR ORTAÇ)

 

ADI ÜSTÜNDE ŞARKISININ SÖZLERİ 

(BELMA ŞAHİN ft. SERDAR ORTAÇ)


Bir yola çıktım sonu belirsiz
Gidiyorum ben bitmişiz biz
Bu esaret beni harap ediyor
Diken diken kelimelerinden
Bitmeyen o ikilemlerden
Can acıya acıya yola geliyor

Kendinle kal bi düşün
Düşün bu hale nasıl geldik
Birbirini deli gibi seven biz değil miydik?

Seni de beni de gurur harcayacak
Öyle ya da böyle kalp unutacak
Koyacak yeni birisini yerime belki de
İşte tam o an biraz acıyacak
Kalp ha ağladı ha ağlayacak
Ayrılık bu adı üstünde

















belma şahin kimdir, belma şahin, şahin belma, serdar ortaçın neyi,şarkı sözleri, lyrics, 2018, hit şarkılar,yeni şarkılar, yaz şarkıları, pop şarkılar,söz şarkı,müzik belma şahin adı üstünde albümü, adı üstünde şarkısının klibi,kalp ağladı ha zırlayacak,öyle ya da böyle unutucaz

0 yorum: