Umut Kaya Canım Çok Yanıyor Sözleri

Umut Kaya nın söylediği Canım çok yanıyor adlı şarkının sözleri.

Umut Kaya 2014 yılında çıkardığı yeni single da söylediği Canım çok yanıyor adlı şarkısının sözleri çok güzel . Kendine has müzik tarzını koruduğu şarkıda sevenlerini mutlu edeceğe benziyor.
Umut kaya Bu şarkısı ile 26 Temmuz 2014 tarihli Powertürk Top20 listesine girmeyi başardı.
İşte Umut Kaya nın çıkardığı Canım Çok Yanıyor şarkısının sözleri
Umut Kaya Canım çok yanıyor şarkı sözleri
Bir sağa baktım bir sola baktım
Elimi sallasam ellisi tatlım
Gönül elaleme bulaşıyorken
Ah be kadın yine yanımda seni
Göresim geliyor denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor denedim yemiyor
Canım çok yanıyor Canım çok yanıyor
Bir sana baktım bir bana baktım
Gözümü aldın kör oldu bahtım
Gönül elaleme tam alışıyorken
Ah be kadın yine yanımda seni
Göresim geliyor denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor denedim yemiyor
Canım çok yanıyor Canım çok yanıyor
Yoksun artık sen
ne çektim ama bir bilsen
Bir arpa boyu yol gitsem
Ahhh güzel insan ahh
Dönesim geliyor denedim yemiyor
Bir yanım bekle diyor
Bir yanım beklemiyor
Sevesim geliyor
Denedim yemiyor
Canım çok yanıyor Canım çok yanıyor.
Göresim geliyor denedim yemiyor
Bir yanım yok be diyor
Bir yanım çok be diyor
Ölesim geliyor denedim yemiyor
Canım çok yanıyor Canım çok yanıyor