Piiz – Özledin mi Sözleri & Klibi & Akor



Piiz – Özledin mi  Klibi




Piiz – Özledin mi  Sözleri
Kapatıp gözlerimi
Küfürlü sözlerimi
Bu gece sana bıraktım
Acaba özledin mi
Kendimden utandım
Bir o kadar sarıldım
Üstümde yüklerini
Bir gece önce bıraktım
Şimdi gözümün önünde
Bitiyor bitiyor bitiyor dünyam
Şimdi resmin elimde
Gülüyor gülüyor gülüyor hala
Gelebilirdim evet ama biçare hallerim
Dokunup durdurabilsen belki kendime gelirdim

Piiz – Özledin mi Akor                                  

Bm
Kapatıp gözlerimi, küfürlü sözlerimi
C
Bu gece sana bıraktım, acaba özledin mi
Bm
Kendimden utandım, bir o kadar sarıldım
C
Üstümde yüklerini, bir gece önce bıraktım

C  Em    G                D
Şimdi gözümün önünde
C          Bm      Am       Bm
Bitiyor bitiyor bitiyor dünyam
C  Em    G                D
Şimdi resmin elimde
C              Bm      Am              D
Gülüyor gülüyor gülüyor hala

C                             D
Gelebilirdim evet ama biçare hallerim
Bm                                    Em
Dokunup durdurabilsen belki kendime gelirdim

0 yorum: