ENES BATUR SEN YERİNDE DUR SÖZLERİ

ENES BATUR SEN YERİNDE DUR ŞARKI SÖZÜ

Buyrun benim
Bir şey mi dedin
Siz aşağıdasınız
Ben zirvedeyim
Kralı izleyeceksen bilet vereyim
Üzüldün mü sen yazık sana bebeğim

Soran olursa bir numarayım
Ufak ufak dağılın
Ben nirvanayım
Yetişemez ki bana nirvananın alayı
Beni izlemek bile sana balayı

Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur
Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur

Kanal açıyor koşan da yürüyen de
Kimse olamaz benim seviyemde
Havalı olacaksan beni an
Eğer beni çekemiyorsan otur ve kıskan
Kalite deyince beni arıyorlar
Videolarımı hep başa sarıyorlar
Zirveye sesin gelmiyor ne diyorsun
Hala krallığımda ne geziniyorsun

Sen doğuştan stapsin
Ben ise smaç
Sen küçük bir çiçeksin
Ben ise ağaç
Sen eski bir arabasın
Ben ise lambo
Sen dövüş öğreniyorsun
Ben ise Rambo

Seni yormuştur bu yolculuk
Kimse de kalmamış hiç doğruluk
Bu yeterli bu ne biçim suçluluk
Benim tarzım
Azim
Çalışma
Mutluluk

Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur
Sen yerinde dur
Karşında Enes Batur



0 yorum: