YAŞAR - KÖR BIÇAK SÖZLERİ ve AKOR

YAŞAR KÖR BIÇAK ŞARKI SÖZLERİ

bir gün artı bir gün daha 
bir günahtı her gün daha 
bir gün aktı gözyaşlarım 
durmadı, durmadı 

yemin olsun bir gün daha 
dedim olsun bir gün daha 
senede bir bir gün daha 
olmadı, olmadı 

önlerime duvarlar örseler 
kara sevdam her gün öldürseler 
kör bıçağım kimseleri kesemem 
beni yine beni yine teninle bileseler 

gözlerimi kor demirle delseler 
üzerimi topraklarla örtseler 
saplı durur rengi gözlerinin 
sana kayar, sana kaçar, yine deli aklım benim saklı durur


YAŞAR KÖR BIÇAK AKOR
Fm
Bir gün oldu bir gün daha
C
Bir günahtı her gün daha
D#
Bir gün aktı gözyaşlarım
G#            C
Durmadı durmadı

Fm
Yemin olsun bir gün daha
C
Dedim olsun bir gün daha
D#
Senede bir bir gün daha
G#           C
Olmadı olmadı

A#m            D#
Önlerime duvarlar örseler
G#                      Fm
Kara sevdam her gün öldürseler
C#                   A#m 
Kör bıçağım kimseleri kesemem
C
Beni yine beni yine seninle (teninle) bileseler

A#m              D#
Gözlerimi kor demirle delseler
G#            Fm
Üzerimi topraklarla örtseler
C#                A#m
Saplı durur rengi gözlerinin
C                                                                Fm
Sana kayar sana kaçar yine deli aklım benim

0 yorum: