YAŞAR - KUŞLAR ŞARKI SÖZLERİ

YAŞAR - KUŞLAR ŞARKI SÖZLERİ
 Sensiz olmadı ellerime kelepçe 
Vurdun kalmadı ayrılığa gerekçe 
Nasıl ki evlerin odaları varsa 
Nasıl ki kuşların yuvaları varsa 
Gönlün mabedimdir 
Omrüm al senindir 
Gördüm gözümü ilk açışımla 
Döndüm dolaştım ellerine 
Başım nasıl hasret dizlerine 
Aşkım sen sakın kuşlara uyma 
Sensiz olmadı en sonunda nihayet 
Bitti kalmadı şarkılarda keramet 
Sensiz olmadi en sonunda nihayet 
Bitti kalmadı şarkılarda nihavent 
Nasil ki.. Gönlün mabedimdir. 
Döndüm dolaştım ellerine. 
Kuşlar her baharda gelirler 
Ama sonbaharda göçerler 
Aşkım sen sakın kuşlara uyma 
Kuşlar sen kuşları boş ver 
Evler yerlerinde değiller 
Aşkım sen sakın kuşlara uyma 
AH Sen kuşları sevdin 
AH Sen de gidermiydin 
AH Sen hala kuşlara hayran 
AH Aşkım gemilerdi 
AH Sana demirlendi 
Gemilere adres oldu liman 
Sen hala kuşlara hayran

0 yorum: