AYDA YALAN ŞARKI SÖZLERİ


 Ayda Yalan Şarkısının Sözleri   yayınını sizler için  sitemizde yayımladık. Sizler için yayımladığımız Ayda Yalan Şarkısının Sözleri aşağıda. İşte Ayda Yalan Şarkısının Sözleri  .


AYDA YALAN ŞARKI SÖZLERİ

Düşerken duramazsın, susarken anlatamazsın, 
Belki de ne bileyim ben 
Uzaksan duyamazsın, bıraksan bulamazsın, 
Nerdeyim biliyorum ben.. 

Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan. 
Yalan kim ne dediyse, ne duyduysam yalan. 
Duramaz ki yanan, bulamaz ki arar 
Duruyorum ben 

Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan 
Yalan kim ne dediyse, ne duyduysam yalan. 
Bilirsen unutamazsın, aşikârı saklayamazsın 
Kimdeyim arıyorum ben. 

Solarsan açamazsın, kurursan damlayamazsın. 
Belki de kuruyorum ben. 
Yalan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan. 
Yalan kim ne dediyse, ne duyduysam yalan.










Yorum Kuralları: Ayda Yalan Şarkısının Sözleri yayını hakkında yaptığınız yorumlar ahlak çerçevesi içerisinde olmalıdır.Ayda Yalan Şarkısının Sözleri yayınına saygısızlık yapmamaya özen gösteriniz. Sitemiz diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Ayda Yalan Şarkısının Sözleri yayınına da yapılan küfür, argo içeren yorumları kabul etmeyecektir. Ayda Yalan Şarkısının Sözleri yayınında gösterdiğimiz hassasiyetin tüm yayınlarımız için geçerli olduğunu unutmayınız. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz. Saygı çerçevesi içerisinde yorumlar yaparak bize destek olabilirsiniz.

0 yorum: