BURAK KİNG HEP YALAN SÖZLERİ

BURAK KİNG HEP YALAN DİNLE

BURAK KİNG HEP YALAN ŞARKI SÖZLERİ
Hadi anlat
Ben yoruldum
Bi fırtınaydım
Dağıldım
Yerde kalsın
Kanım olsun
Ama yere düşmesin gururun
Beni harcadın
Yüzümü eğdin yere
Yine de yaşananlara değsin diye
Kandırdım herkesi ve kendimi bile
Sustum sadece
Ben hayal edip yürüdüm laneti
Gördüm ihaneti
Ne vardı bi dermanı ne çaresi
Çözümler buldum tutması hiçbir tanesi
Hep yalan söyledin
Yoluma taş koydun oysa can yoldaşım demiştin
Saramadım yaraladım
Kendimi
Yapamadım olamadım
Sen gibi
Sana kaçıp paraladım
Perdeyi
Bana bakıp kaçamadın
Hep yalan söyledin
Yoluma taş koydun oysa can yoldaşım demiştin
Yoruldum
Yeterince yoruldum
Daldan dala kondun sen
İstediğin bu muydu?
Şimdi yalnızız
Ayrı şehirlerde
Başka tenlerde
Aradığımız huzur mu
Söyle olur mu
Bi verdiysen aldın iki
Olmayınca zorlamadın
Hiç anlamadın
Beni anlamak da zor kadınım
Aldatmaksa en kolayı
Yüzümden anla bildiklerimi
Dilime zor gelir
Seçerim susmasını
Benim cahilimdir
Ya da bu tabirim değil
Çığlıkların ta dibindeyim
Bi gün beni özlersen gel ziyaret et
Düşler sahilindeyim
Hep yalan söyledin
Yoluma taş koydun oysa can yoldaşım demiştin
Saramadım yaraladım
Kendimi
Yapamadım olamadım
Sen gibi
Sana kaçıp paraladım
Perdeyi
Bana bakıp kaçamadın




0 yorum: