BURAK KİNG YALNIZLIK SÖZLERİ

BURAK KİNG YALNIZLIK DİNLE


  BURAK KİNG YALNIZLIK ŞARKI SÖZLERİ
Bir başkadır bu halim
Biraz sarhoş ve halim
Seni kendi ellerimle
soktum hayatıma zalim,
Unuttum herşeyi kendime dair
Sanki böylesi daha iyi
Sen adım adım giderken
son buluyor hayalin
Beni bana anlat en saf
halimi sen bilirsin
Karşıma koy birini canım diyemem
çünkü Sen değilsin. Her kadehte
yeniden aklıma yine sen gelirsin
Sade sen değil bil en sevdiğimsin

Devrilir üzerime yokluğun
Bi feryaat gibi
Sanki korktuğun başına gelir ya
bilirsin önceden hani
O an seni alır götürür bu yalnızlık
Oysa bizde hayatı böyle ne sanmıştık

Bir başkadır bu mevsim
Bırak giden gitsin
Herzaman ağlayacakmı gözlerin?
Birazcık değer bilsin
Unuttum herşeyi kendime dair
Sanki böylesi daha iyi
Sen adım adım giderken
son buluyor hayalin
Hergece sayıkladım adını geell diye
Her hayalin bogazına
yapışıp hakkımı istedim Sen diye
Vay yanarım aman yanarım ben derdime
Bi sana layık olamadım şu hayatta
Birde kendime

Devrilir üzerime yokluğun
Bi feryaat gibi
Sanki korktuğun başına gelir
ya bilirsin önceden hani
O an seni alır götürür bu yalnızlık
Oysa bizde hayatı böyle ne sanmıştık
(O an seni alır götürür bu yalnızlık
Oysa bizde hayatı böyle ne sanmıştık)

Kalp kırılınca üzülmezdik
olsa tamirhanemiz
Yaktığın bir kaç yıl ve
birde acizane biz
Gittin gideli buluşmuyor ecelle halimiz
Aslında ikimizde bir birimize talibiz
Biz bir aileyiz
Sen ve yokluğun
Ne desen son bulur
bu acı elime kalır
10 numaraydık şimdi de bize 0
Hayallerimiz vardı üstelik denize sıfır

Bir başkadır bu mevsim
Bırak giden gitsin
Herzaman ağlayacakmı gözlerin?
Birazcık değer bilsin
Hergece sayıkladım adını geell diye
Her hayalin bogazına
yapışıp hakkımı istedim
Sen diye
Vay yanarım aman yanarım ben derdime
Bi sana layık olamadım şu hayatta
Birde kendime


0 yorum: