İlyas Yalçıntaş - Gel Be Gökyüzüm Sözleri & Klibi & Akor

İlyas Yalçıntaş  Gel Be Gökyüzüm Klibi




İlyas Yalçıntaş  Gel Be Gökyüzüm Sözleri

Güneş doğdu ama yasta 
Mevsimi hep hasta
Yoksun oralarda 
Bir ses bin yol olur anla
Kaybedilen aşka
Bahçeleri gonca
Belki affeder bizi, onca hatıra gibi

Gel be gökyüzüm 
Kıyıya vurdu aşklarım 
Ya beni öldür ya anla
Nefesim ol günahı boynuma 
Gel be gökyüzüm                                              

Güneye vurdu aşklarım
Ya beni öldür ya anla
Nefesim ol günahı boynuna

Güneş doğdu ama yasta  
Mevsimi hep hasta
Yoksun oralarda 
Bir ses bin yol olur anla
Kaybedilen aşka
Bahçeleri gonca
Belki affeder bizi, onca hatıra gibi
Gel be gökyüzüm 
Kıyıya vurdu aşklarım 
Ya beni öldür ya anla
Nefesim ol günahı boynuma

Gel be gökyüzüm
Güneye vurdu aşklarım
Ya beni öldür ya anla
Nefesim ol günahı boynuna

Söz & Müzik: İlyas Yalçıntaş










İlyas Yalçıntaş  Gel Be Gökyüzüm Akor

Cm                                  Gm
Güneş doğdu ama yasta 
                              Fm
Mevsimi hep hasta
                       D#
Yoksun oralarda
Cm                              Gm
Bir ses bin yol olur anla
                         Fm
Kaybedilen aşka
                         D#
Bahçeleri gonca

A#     G#       Cm     A#     G#    Cm         
Belki affeder bizi, onca hatıra gibi

Cm  
Gel be gökyüzüm 
         Gm
Kıyıya vurdu aşklarım
             G#
Ya beni öldür ya anla                                        
D#              A#     Fm
Nefesim ol günahı boynuma                                                    















0 yorum: