BURAK KİNG BU NASIL BİR SEVDADIR SÖZLERİ

Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri   yayınını sizler için  sitemizde yayımladık.
Sizler için yayımladığımız Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri aşağıda. İşte Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri  .




BURAK KİNG BU NASIL BİR SEVDADIR ŞARKI SÖZLERİ

Karşılıksız, senden istediğim aşk ölümcül
oyüzden karşı çıktım kendi kendime
yalancı çıktım, bu yüzden aşka susadım
ve çok acıktım, çok açıldım aşk yuttu beni
biri unuttu beni hiseddiyorum, onunla besleniyorum
bazen hiç uyarmadan çocukları, sesleniyorum sana
ve estiriyorum bir parça daha, içim yanıyor bir parça daha
nefes alıp verirken zorlanır vücudun
eğer kalmadıysa konuşcak tek bir kelime ve umudun
hiçe saydım gururu, saymasam da ne anlamı var ki ezilirken ruhun
hiçbir şey baki değil bu evrende, sen deli gibi sevsende
mutlaka bitiyor, pespembe değil dünya çocuk heveslenme
hiç heveslenme

NAKARAT
Bu nasıl bir sevdadır, içip içip efkarın dağılır
unutamıyorum seni gel, öğret unutmayı üstadım
ve bu ısrarım, bu benim imtihanım, belki de yoktu imkanım.
geri çekil ve seyret gururla eserini, bu intiharı

günlerdir uyumuyorum, uykuya küsüm sahi
ağlamanı beklemiyorum da birazcık üzül bari
gider mutluluk, kalır hüzün baki
artık yüz çevirdi bana hayat, gökyüzüm dahi
ben istediğimde kış, istediğimde yaz olur
o güzel mesajların, istediğine yaz onu
sana gülüm demem gülün ömrü az olur
ben ince latife bi şair senin için hanzoyum
yalan ulan sendin ulan biz değil
içimde çok acılar gizledim, bağırarak sustum
ne istedin? aslında ben hep sen olmak istedim
canım dediklerin bir gün canını yakarsa
her öptüğün kız aslında sakarsa, hayat ordan oraya
yuvarlarsa senide, kaçmak tek çözüm
bir gün hayattan bıkarsan
canım dediklerin bir gün canını yakarsa
her öptüğün kız aslında sakarsa,
hayat ordan oraya yuvarlarsa senide
kaçmak tek çözüm, bir gün hayattan bıkarsan



























Yorum Kuralları: 

Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri yayını hakkında yaptığınız yorumlar ahlak çerçevesi içerisinde olmalıdır.Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri yayınına saygısızlık yapmamaya özen gösteriniz. Sitemiz diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi 
Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri yayınına da yapılan küfür, argo içeren yorumları kabul etmeyecektir. Burak King Bu Nasıl Bir Sevdadır Şarkı Sözleri yayınında gösterdiğimiz hassasiyetin tüm yayınlarımız için geçerli olduğunu unutmayınız. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz. Saygı çerçevesi içerisinde yorumlar yaparak bize destek olabilirsiniz.

0 yorum: