VURAL İSTANBUL ŞARKI SÖZLERİ




Vural İstanbul Şarkısının Sözleri   yayınını sizler için  sitemizde yayımladık.Sizler için yayımladığımız Vural İstanbul Şarkısının Sözleri aşağıda. İşte Vural İstanbul Şarkısının Sözleri  .


VURAL İSTANBUL ŞARKI SÖZLERİ

İçimde buram buram özlemim 
Zamanı durdursam da durmadı hiç gözlerim 
Resmine baktım yine 
Ne çabuk zaman geçmiş, ne çabuk yaşlanmışız ikimizde 
Sonra ağladım yine ne çabuk zaman geçmiş, ne çabuk tükenmişiz ikimizde 

Aşk kırıntıları savrulsa da kalbimden heryere 
Sana doğru konuşuyorum acı veriyor olsa bile 

Her gün İstanbul kadar her gün bu şehir kadar 
Büyüksün büyüyorsun içimde 
Sen bilmesen de ben hiç vazgeçmedim ki 
Bekledim bu evde seni












Yorum Kuralları: 
Vural İstanbul Şarkısının Sözleri yayını hakkında yaptığınız yorumlar ahlak çerçevesi içerisinde olmalıdır.Vural İstanbul Şarkısının Sözleri yayınına saygısızlık yapmamaya özen gösteriniz. Sitemiz diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi Vural İstanbul Şarkısının Sözleri yayınına da yapılan küfür, argo içeren yorumları kabul etmeyecektir. Vural İstanbul Şarkısının Sözleri yayınında gösterdiğimiz hassasiyetin tüm yayınlarımız için geçerli olduğunu unutmayınız. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz. Saygı çerçevesi içerisinde yorumlar yaparak bize destek olabilirsiniz.

0 yorum: