MURAT DALKILIÇ YAZI TURA ŞARKI SÖZLERİ

Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri   yayınını sizler için  sitemizde yayımladık.
Sizler için yayımladığımız Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri aşağıda. İşte 


Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri  .


MURAT DALKILIÇ YAZI TURA ŞARKI SÖZLERİ

Yalanlar söyledim kalbini dinledim
Felekten bir gece çalmak istedim
Dertlere dur dedim masumum ben dedim
Bu gece hüzünleri terkedi verdim

Gönlüm eğlenmek ister ister
Kahkahalarla coşmak ister
Sevdikleriyle olmak ister
Eski dostları görmek ister

Sabah olmuşsa kimin umrunda
Haydi dostlar yanı başıma
Bana laf geçmez yazı tura atmam
Bize gidelim beyler
















Yorum Kuralları: 

 Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri yayını hakkında yaptığınız yorumlar ahlak çerçevesi içerisinde olmalıdır. Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri yayınına saygısızlık yapmamaya özen gösteriniz. Sitemiz diğer tüm şarkı sözleri yayınlarında olduğu gibi  Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri yayınına da yapılan küfür, argo içeren yorumları kabul etmeyecektir.  Murat Dalkılıç Yazı Tura Şarkısının Sözleri yayınında gösterdiğimiz hassasiyetin tüm yayınlarımız için geçerli olduğunu unutmayınız. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz. Saygı çerçevesi içerisinde yorumlar yaparak bize destek olabilirsiniz.

0 yorum: