Tuğba Yıldırım - Sadece Ben Dinle Sözleri

Tuğba Yıldırım - Sadece Ben Klibi ve Sözleri


Gittiğin o günden beri 
Sabahları erken uyanıyorum 
Ayrılığın tenimdeki uğultusuna zor dayanıyorum 
Yerin bambaşka içimde zor bunu zamanla anlıyorum 
Akşamları bir köşeye çekilip sessiz sessiz ağlıyorum 
Sana inat sevdana inat her şeye gülüp geçiyorum 
Selamların sitemlerin geliyor duymazdan geliyorum 

Seni unuttuğumu biliyor herkes ama unutamadım 
Sadece ben biliyorum sadece ben

Unuttuğumu biliyor herkes ama unutamadım
Sadece ben biliyorum sadece ben

Gittiğin o günden beri
Sabahları erken uyanıyorum
Ayrılığın tenimdeki uğultusuna zor dayanıyorum
Yerin bambaşka içimde zor bunu zamanla anlıyorum
Akşamları bir köşeye çekilip sessiz sessiz ağlıyorum
Sana inat sevdana inat her şeye gülüp geçiyorum
Selamların sitemlerin geliyor duymazdan geliyorum

Seni unuttuğumu biliyor herkes ama unutamadım
Sadece ben biliyorum sadece ben
Unuttuğumu biliyor herkes ama unutamadım
Sadece ben biliyorum sadece ben