Güz Sözleri - Enes İpek feat. Hala Asfoor


Güz Klibi



Enes İpek & Hala Asfoor Güz Şarkı Sözleri
Güze çıkıyor yine dertlerden
Yana yana döndüm çemberden
Soran olmadı ki gönlümden
Değil ki zaten dillerden
Güze çıktım dertlerden bana gelen hep tersinden
Ahtım kara bahtım yara düşmez aynı derde
Bakmaz gözünün yaşına takmaz saçının başına
Yatmaz ölürüm yoluna sorsan ah demez yasına
Tatmaz ölümün tadına yazmaz mezarın taşına
Koşmaz düşen imdadına tuz döker gelir yarana
Güze çıkıyor yine dertlerden
Yana yana döndüm çemberden
Soran olmadı ki gönlümden
Değil ki zaten dillerden
Bize geliyor gene tersinden
kanadımı kırdın düşmekten
giden olmadı ki gönlümden
demiş ki zaten herkesten
Güze çıktım dertlerden
Bana gelen hep tersinden
Ahtım kara bahtım yara
Düşmez aynı derde

Söz & Müzik: Enes İpek
Düzenleme: Tuncay Gökşin
Yönetmen: Barış Behram

0 yorum: