MRF - NO.1 SOKAĞIN PİSLİĞİ ŞARKI SÖZLERİ

MRF - NO.1 SOKAĞIN PİSLİĞİ ŞARKI SÖZLERİ

MRF :
Denizli şehrini kuşatır 808, gecenin köründe sokakta tekiz.
Karşına çıkan da biziz, arkandan koşan da.
Gündüz pak geceler pisiz. (pisiz)
Herkese kisses, this is hiphop and bass.
Dinleyip feyz alırlar sadece tarzımı taklit bile edemezler. (edemezler)
Peşimden korkmadan gelemezler.
MRF bu yolda tek, onlarsa örülmüş duvarları delemezler.
Bendeki kol bozuk olsa da yenemezler.
Gemimde tekim, denizde çetin dalganın hakkından gelirim devrilmeden.
Geri verin beni.
Kader elinde mi?
Her sona hazır ol yüksek kadar iyi bil derinleri.
Döner değirmenim, yere düşsem bile yenilmedim.
Sokağın pisliği ruhumu temizledi.

No.1 :
Gülümseyen Atatürk'ler... Sen kendine gel.
Gece bizi sürükler, herşey geliyor üstüme.
Giydim pezevenk gömleğimi, sen para ver Rap'e ben böbreğimi.
1 fade in, 1 fade out cebinden eksilen 200 pound.
Ayık halim sarhoş sohbeti, seni sikerim atarlar konfeti.
Maketim bile iş yapar ama senin orjinalin konu mankeni.
Orospu gibi yat, Titanik gibi bat. Eşgalim ruhumun zıttı inan bak!
Sahnede Young Buck, gel kaltak mikrofona konuş sesin çok alçak.
Sis ve duman dolu arabalar, yer altından merhabalar!
Bu Nigga'lar bunu yalar, 808 ve bu kafalar.
İçip çuvallar, girip çıkarlar bizim çocuklar sıkıntı yapma.
Bozuk gözlerim 1K, bayıl uyan ve tekrar...

0 yorum: