Tan Taşçı Aşksa Gel Sözleri & Klibi (Official Video)

TAN TAŞÇI YENİSİ AŞKSA GEL 2018 HİT


   


AŞKSA GEL ŞARKI SÖZLERİ TAN TAŞÇI 2018


O kadar güzel güzel gittin uzağa benden Ben hala aynı ben değilim Anladım ki bitecek, sonu gördüm önceden Zaten ben de pek emin değildim Aramızdaki onca güzel şey Onca zaman, nasıl olur huzur bulmaz Gerçek bi’ parça mutluluk için kaçmaz mı İnsan kendi olmaz mı Aşksa gel, ya da hiç düşünme bile Yok istemem, gezmem o denizlerde Duy da gel ama kalpten olsun Bi’ yol seç, kaybolmuşsun






Aşksa Gel' Written & Produced by Tan Taşçı Directed by Kemal Başbuğ. Director of Photography: Sezgin Denkçi Co-Director & Edit: Damla Demircioğlu Camera: Tolan Films Focus Puller: Kerim Hacıoğlu Flycam: Fatih Özcan & Fatih Güldü Light: Diva Işık Lighting Chief: Mert Musa Çoban Lighting Assistant: Ersin Özen & Mehmet Kök Set Grip: Maruf Set Set Crew: Serhat Altıntaş, İzzet Koparan, Kadir Evci Cast: Derya Ekşioğlu, Göksel Kayahan, Misa Ciap, Özden Cerrahoğlu Creative Director: Onur Özışık Art Director: Yağızcan Akbulut Art Assistant: Doğukan Engür Styling: Koral Sagular Make-Up: Rıfat Yüzüak Hair: Mert Kaldırım

0 yorum: